پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی دَهکویه
درباره وبلاگ


دهکویه مهد فرهنگ و هنر لارستان
آخرین مطالب
با توجه به اینکه بر اساس تصویب نامه هیئت وزیران در تاریخ 10 تیر 88نواحی شهری لارستان از فهرست مناطق کمتر توسعه یافته  خارج شده است وجوه اضافه دریافتی کارمندان این شهرستان برگشت داده می شود.
به گزارش صحبت نواحی شهری لارستان در تیرماه 88 از فهرست نواحی کمتر توسعه یافته خارج شده است اما تا پایان آذر 89 وجوهی بر اساس کمتر توسعه یافته بودن به حساب کارمندان این مناطق واریز شده است. اکنون بر اساس حکم دادسرای دیوان محاسبات کشور این وجوه به صورت اقساط از حقوق کارمندانی که در مناطق شهری لارستان مشغول به خه خدمت بوده اند کم خواهد شد.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   
 حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی مرجع عالیقدر جهان تشیع به اتفاق دکتر علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و هیئت همراه وارد لارستان شدند و مورد استقبال گرم حضرت آیت الله اسداله ایمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز، دکتر سید محمد احمدی استاندار فارس،علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، سردار سرتیپ پاسدار دکتر غلامحسین غیب پرور فرماندهی سپاه فجر استان فارس،حضرت حجت الاسلام نوربخش امام جمعه لارستان، سردار گودرزی فرماندهی انتظامی استان، فرمانداران ، ائمه جمعه و جماعات، روحانیون و علمای شیعه و سنی شهرستان های لارستان،خنج و گراش و قشرهای مختلف مردم ولایت مدار لارستان در محل فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی (ره) این شهرستان قرار گرفتند. 
مردم ولایت مدار دهکویه همگام با مردم  لارستان با حضور خود در فرودگاه،با سلام و صلوات و ذبح گوسفند و پخش نقل و شیرینی و شربت، از آیت الله العظمی نوری همدانی استقبال گرمی نمودندو «شعار صل علی محمد،یار امام خوش آمد» سردادند

میلاد لارستان: فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با بیان این مطلب، گفت: از مردم با فرهنگ خطه لارستان تقاضا می کنیم تا علاوه بر رعایت نظم اجتماعی، قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را در جاده های مواصلاتی و داخل شهرها مورد توجه قرار دهند.

به گزارش خبرنگار میلاد لارستان؛ سردار احمدعلی گودرزی بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه منطقه لارستان با بیان اینکه نقش امنیت در کشور ایران برجسته است، اظهار کرد: با عنایت و توجه دستگاههای ذیربط و بخصوص نیروی انتظامی بالاترین امنیت در خاورمیانه متعلق به ایرات اسلامی می باشد.

وی افزود: براساس آمار و ارقام موجود، در منطقه لارستان، نسبت به سال گذشته وقوع سرقت 14 درصد کاهش داشته است و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، در تلاش هستیم شاخص جرائم را در استان فارس به 30 درصد کاهش دهیم.



ادامه مطلب ...

 سفر مرجع عالیقدر آیت‌الله العظمی نوری همدانی به منطقه ی لارستان / دیدار علمای اهل تشیع و تسنن جنوب فارس

مرجع عالیقدر آیت‌الله نوری همدانی برای دیدار با علمای اهل تسنن و تشیع جنوب فارس به لارستان سفر می‌کند.

علی‌اکبر نجیب‌زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه های منطقه اظهار کرد: آیت‌الله نوری همدانی، روز سه‌شنبه ساعت 7:30 صبح با استقبال مردم لارستان به این شهر وارد می‌شود.


وی اهداف انجام این سفر را دیدار عمومی با اقشار مختلف مردم در محل مسجد امام جعفرصادق(ع) در روز سه‌شنبه همراه با نماز مغرب و عشاعنوان داشت و افزود: برنامه محوری حضور ایشان دیدار با علمای تسنن و تشیع منطقه و آگاهی از وحدت بی‌نظیر مردم این شهرستان است.


فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه این سفر به دعوت نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، استاندار فارس و فرمانده سپاه فجر انجام شده، خاطرنشان کرد: انتخاب لارستان به عنوان مقصد سفر، نشان از اهمیت نظر خاص علما به این منطقه به خاطر وحدت غیرقابل انکار بین اهل تشیع و تسنن این شهرستان است.

گفتنی است زیارت قبور مطهر آیت الله آیت اللهی ، آیت الله سید مجتبی موسوی لاری و گلزار شهدای لارستان از دیگر برنامه های این مرجع عظیم الشان می باشد.

 برخی از نمایندگان مجلس طرحی را ارائه کرده اند که در آن نحوه برخورد با کشف حجاب در وسایل نقلیه، پوشش نامناسب زنان در انظار عمومی و نیز واحد های مسکونی که ماهواره نصب کرده اند، مشخص شده است.

این طرح که در جلسه علنی 17 مهر مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد ' صیانت از حریم عفاف و حجاب' نام دارد و به امضای 36 نماینده همچون روح الله حسینیان، حسین نجابت، غلامرضا مصباحی مقدم، مهرداد بذرپاش، ابراهیم کارخانه، زهره طبیب زاده، فاطمه آلیا، نیره اخوان بیطرف، لاله افتخاری و حسن کامران رسیده است.



ادامه مطلب ...

بنابر اطلاع رسانی دهیار محترم ، فنداسیون روشایی ورودی  که از تعهدات دهیاری بوده است ،روز پجشنبه به اتمام رسید. لذا با هماهنگی  های انجام شده با  مسئولین ذی ربط در اداره کل راه و شهرسازی،روشنایی ورودی دهکویه به زودی تامین می شود.

پنج شنبه 24 مهر 1393برچسب:, :: 1:40 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه
 
طبق روال هرساله با نزدیک شدن به دهه اول محرم هیئات مذهبی و خیرین منطقه در تکاپوی تهیه و تأمین امکانات ملزومات توزیع نذری در سطح روستا خواهند بود
. همانگونه که اکثر ما همشهریان به وفور مشاهده کرده و بعضاً خودمان نیز با بی توجهی اقدام به این امر خطرناک نموده ایم، توزیع و مصرف غذای گرم در ظروف پلاستیکی و فومی است که قطعاً همگان از مضرات فراوان این امر آگاهی دارند اما با این توجیه که " همین یکبار مشکلی ندارد" از کنار این امر گذشته ایم؛ اما با مراجعه به حافظه نه چندان بلند مدت خویش به این نتیجه خواهیم رسید که خیلی هم همین یکبار نبوده است.
 
طبق بررسی های سازمان غذا و دارو و همچنین وزارت بهداشت، آمار رسمی تعداد مبتلایان به انواع سرطان در کشور طی یک دوره 5 ساله از سال 85 تا سال 90 در حدود 35000 نفر رشد داشته و به رقم 85هزار نفر در سال 90 رسیده است که این رقم 6 برابر تعداد مبتلایان در سال 80 میباشدکه در حدود 30درصد این مبتلایان به واسطه عدم سلامتی تغذیه و وجود عوامل سرطان زا مانند زنجیره های پلیمری ناشی از ظروف پلاستیکی و سایر افزودنیهای مضر با این بیماری دست و پنجه نرم می نمایند.


ادامه مطلب ...
 پایگاه امدادی جمعیت هلال احمر بین شهری لارستان شهید مجید رضا صفایی بریز در پی گزارش تلفنی از اورژانس 115 لارستان در ساعت 7:10 صبح  چهارشنبه 23 مهر 1393 مبنی بر سقوط یک دستگاه بنز ده تن باری به پل مقابل جاده اصلی دهکویه نیروهای هلال احمر این پایگاه و اورژانس 115 لارستان به محل حادثه اعزام شدند.
 
این تیم عملیاتی با همکاری نیروی انتظامی و مردم توانستند یک مصدوم مرد از اهالی یکی از روستاهای شهرستان فسا- را با ارایه کمک های اولیه سریع و به موقع به بیمارستان امام رضا (ع) منتقل کنند.
 
گزارش های اولیه حاکی از آن است که مصدوم از ناحیه کمر و گردن دچار آسیب شده است.
پنج شنبه 24 مهر 1393برچسب:, :: 1:3 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

دیروز عصر با همکاری بسیج ، شورا ودهیاری ،هیئت های مذهبی،کانون ها و مدارس ،گردهمایی با موضوع دجالواره که به بررسی آثار و پیامدهای ماهواره بر زندگی انسان می گذارد  در ساعت 3 تا 5 عصر در سالن مدرسه مدنی تشکیل شد و در ابتدای جلسه گروه سرود کانون ولیعصر(عج)  سرودی با موضوع ولایت  اجرا کردند و بعد از آن سرکار خانم فروزان شعری درباره مضرات ماهواره خواند ودر ادامه ان آقای فروزان هم با لهجه  دهکویه ،شعری در این مورد  خواند و پس از آن آقای پیش بین  از سپاه پاسداران به بحث و بررسی در مورد استفاده از ماهواره در خانه ها و پیامدهایی که دارند پرداختند و در انتها از همشهریان عزیز پذیرایی به عمل آمد.نکته ای که بیش از بیش به چشم می خورد حضور چشمگیر همشهریان در جلسه بود.

دو شنبه 21 مهر 1393برچسب:, :: 1:54 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

با تلاش هایی که  جناب آقای مهندس ادیبان مسئول اتفاقات برق  دهستان  در راستای آسایش و رفاه بیشتر  مرم دهستان انجام دادند از این به بعد تمام کارهای برق از جمله درخواست کنتور  و کارهای اداری  در این مرکز ،واقع در دهکویه جنب مسجد آقا اباالفضل (ع)انجام می گیرد  و دیگر نیازی به رفتن به لار نیست لذا شورا ودهیاری دهکویه وظیفه خود می داند از زحمات پرسنل اتفاقات برق دهستان ،که در جهت رفاه و آسایش مردم  تلاش شبانه روزی انجام می دهند  کمال تقدیر و تشکررا داشته باشیم.

دو شنبه 21 مهر 1393برچسب:, :: 1:40 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

«ای علی تو نشان هدایت این امتی؛ هر که تو را دوست بدارد، رستگار شود و هر که تو را دشمن بدارد، به هلاک افتد» پیامبر اکرم (ص)

غدیر، تنها نه به عنوان «روزى تاریخى‏»، بلکه به عنوان یک‏«عید بزرگ اسلامى‏» مطرح است و باید این روز خجسته را به عنوان تعظیم شعائر دینى، بزرگ داشت و برشکوه آن افزود تا ارزشهاى نهفته در این روز عظیم، همواره زنده بماند و سیره معصومین (علیهم السلام) احیا گردد.

رمز عید بودن «غدیر»، کمال دین و اتمام نعمت در سایه ‏ادامه خط رسالت در شکل و قالب امامت‏ است. غدیر روز تداوم رسالت محمد صلى‏ الله‏ علیه ‏و‏ آله در ولایت على علیه‏ السلام و عید پیمان و میثاق و عهد است و به درستی که

علی ای همای رحمت تو چه آیتی خدا را     که به ماسوا فکندی همه سایه‌ی هما را

دل اگر خداشناسی همه در رخ علی بین     به علی شناختم من به خدا قسم خدا را

پیام تبریک ابوذر ندیمی به مناسبت عید سعید غدیر



ادامه مطلب ...

با تلاش های پیگیر ومکرر جناب آقای سهراب شرفی  در استان جهت تکمیل اب شرب دهکویه، که خدا رو شکر مبلغ 200 میلیون تومان به این کار اختصاص یافت .لذا شورا و دهیاری وظیفه خود می داند به نمایندگی از مردم قدرشناس  دهکویه از زحمات برادر بزرگوارمان جناب اقای سهراب  شرفی که همیشه همیار و همراه شورا بوده است  کمال تقدیر و تشکر را به عمل بیاورد.

جشن عاطفه‌ها فرصتی برای آموزش و تمرین دگردوستی و مهرورزیدن است که رشد اجتماعی را برای افراد به ارمغان می‌آورد. به همین مناسبت مردم شریف و ولایتمدار دهکویه در جشن با شکوه عاطفه ها که امروز در کنار قبور شهدا برگزارشد شرکت کردند .لذا همشهریانی که مایلند در این طرح خداپسندانه شرکت کنند می توانندهدایای نقدی و مالی خود را  از امروز تا اواخر هفته آینده در جهت کمک به افراد بی بضاعت  به کتابخانه باقرالعلوم جنب حسینیه  تحویل دهند.

 جناب آقای نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان  و همراهان با حضور خود در دهیاری با شورای روستا و معتمدین جلسه ای یک ساعت و  نیمه ای  برگزار کردند و   جلسه  با قرائت قرآن توسط آقای عبدالرزاق صفری شروع شد و سپس آقای رنجبری ضمن خوش آمد گویی به فرماندار  و مسئولین ادارات، به خاطر کمبود وقت به برخی از مسایل و مشکلات اساسی مردم اشاره نمودند که مسئولین اداره ها  به برخی از آنها پاسخ دادند.که این موضوعات عبارتند از:

مشکل آب شرب دهکویه:که آقای عسکری مسئول آبفای روستایی پاسخ دادند که این طرح نیازمند هزینه بالایی است و همت فرماندار و مسئولین می طلبد تا این کار انجام شود .که آقای نجیب زاداه هم تاکید کردند که این موضوع در اولویت کار قرار می گیرد و با همت مردم و مسئولین این کار انجام خواهد شد.

کمبود امکانات ورزشی در روستا:آقای طیبی مسئول اداره ورزش و جوانان پاسخ دادند وضعیت بودجه اداره ورزش و جوانان جوابگوی هزینه های جاری این اداره نیست و فعلا نمی توانند طرح ورزشی جدیدی را در لارستان اجرا کنند.

شهردار ی دهکویه:اقای فرماندار تاکید کردند که این موضوع را از طریق نماینده و مسئولین مربوطه  پیگیری می نمایند.

گاز رسانی به د هکویه:اقای فرماندار پاسخ دادند که یک لوله انتقال گاز برای شرکت سیمان  به صورت اختصاصی کشیده می شود و هزینه حدود 7 میلیارد تومان توسط شرکت سیمان داده می شود و روستای کورده که در این مسیر قرار دارد می تواند از این مزیت بهره ببرنند ولی برای دهکویه باید شورا و افراد بانفوذ دهکویه مقیم شیراز با اقای محمدی ریاست اداره گاز دیدار نمایند و به خاطر اینکه این طرح توجیه اقتصادی دارد اقدام نمایند ،مطمئنا موافقت  گرفته خواهد شد .البته باید سریعا اقدام شود

افت واتاژ:اقای دامن کشان پاسخ دادند در آینده نزدیک موضوع افت ولتاژ در این منطقه برطرف خواهد شد.

نوسازی مدارس:اقای زارع نماینده اداره آموزش و پرورش پاسخ دادند که این مدارس دهکویه علی الخصوص مدرسه مدنی در طرح تخریب قرار دارند که به محض اختصاص بودجه انجام خواهد شد

 در پایان در مورد طرح چند منظوره   که مدیریت بحران لارستان به کورده اختصاص داده است،  پرسیده شد که آقای نجیب زاده پاسخ دادند که این طرح را در دهکویه هم اجرا کنید و  به مسئول محیط زیست دستور دادند که با شورا ی دهکویه همکاری لازم را  در جهت این کار انجام دهند

یک شنبه 13 مهر 1393برچسب:, :: 13:57 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

حصار کشی اطراف رودخانه پارک به خاطر خطراتی که برای همشهریان داشت  و به خاطر  رفاه حال عزیزان ،با تلاش جناب آقای احمدی دهیار محترم   به اتمام رسید و مسیر رودخانه کاملا به وسیله حصار  محفوظ شده است.

پرسنل مدرسه مدنی همراه با نماینده مجمع خیرین جنای آقای غلامعلی دیانت به مناسبت عید سعید قربان به دیدار امام جمعه محبوب لارستان جناب آقای دکتر نوربخش  رفتند و به نمایندگی از طرف مردم شریف دهکویه این عید سعید رو خدمت ایشان تبریک گفتند.

یک شنبه 13 مهر 1393برچسب:, :: 13:43 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

همزمان با دهم ذی الحجه، نماز باشکوه عید سعید قربان با حضور گسترده  مردم در مسجد جامع آقا ابوالفضل(ع) به امامت حجت الاسلام و المسلمین سید متین نسب ،برگزار شد

 روز نهم ذی‌الحجه روز «عرفه» نام دارد، روزی بزرگ و شریف که خداوند متعال بندگان خویش را در این روز به عبادت و طاعت خود فراخوانده و سفره‌های جود و احسان خویش را برای تمام انسان‌ها گسترانیده، روزی که ارزش و جایگاه آن در روایات اسلامی به بزرگی شب قدر مطرح شده است به طوری که پیامبر اکرم(ص) می‌فرماید: خداوند در هیچ روزی به اندازه روز عرفه، بندگان خود را از آتش جهنم آزاد نمی‌کند.

همچنین از امام زین العابدین(ع) روایت شده است که ایشان در روز عرفه صدای سائلی را شنید که از مردم کمک می‌خواست و به او فرمود: وای بر تو آیا از غیر خدا سؤال می‌کنی در این روز؛ و حال آنکه امید می‌رود در روز عرفه، فضل خدا شامل بچه‌های در شکم شده و آنها نیز سعادتمند شوند.

به مناسبت فرا رسیدن این روز بزرگ، دیروز مراسم دعای عرفه در کنار قبور شهدا در امامزاده شاه اسماعیل با حضور پرشور اهالی برگزار شد.

بدين وسيله به اطلاع كليه داوطلبان متقاضي ثبت‌نام و شركت در آزمون جذب نيروي قراردادي دانشگاه فرهنگيان در سال 1393 مي‌رساند، كه ثبت نام در اين آزمون منحصراً به صورت اينترنتي از طريق سايت دانشگاه فرهنگيان به نشاني:  www.cfu.ac.ir از روز سه شنبه مورخ 8/7/1393 آغاز و لغايت روز سه شنبه مورخ 15/7/1393 پايان مي‌پذيرد.

لذا كليه متقاضيان، ضرورت دارد كه در مهلت در نظر گرفته شده با توجه به جدول رشته‌هاي تحصيلي و شرایط احراز رشته های شغلی و جدول ظرفيت پذيرش رشته‌هاي شغلي در استانها (جداول شماره 1 و مندرج در ذيل اين اطلاعيه) و پس از مطالعه شرايط و ضوابط عمومي و اختصاصي آزمون و فراهم نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز، نسبت به ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام نمايند.



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 10 مهر 1393برچسب:, :: 1:52 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

به اطلاع خواهرانی که مایل به کار هستند می رسانیم شبکه بهداشت لارستان جهت تکمیل کادر خدماتی خود (نیروی بهورز)به طور محدود از افراد واجد شرایط  نیرو استخدام می کند

.شرایط و مدارک:

جنسیت :خانم

اولویت با کسانی است که دارای مدرک کاردانی مامایی یا بهداشت خانواده داشته باشد.

دیپلم تجربی یا ریاضی

کپی شناسنامه

کپی کارت ملی

کپی مدرک تحصیلی

پوشه و گیره

 مهلت ثبت نام:15 مهر

مکان:دهیاری  

 

دیشب جناب آقای فیاض پور معاون مدیر کل و مدیریت آموزش و پرورش و هیات همراه از مدرسه ابتدایی دهقانی و مدنی بازدید کردند و در این بازدید 2 ساعته با کمبود ها و مشکلات مدارس آشنا و در ضیافت شامی که به مناسبت آغاز ماه ذی الحجه در مدرسه دهقانی با حضور دانش آموزان برپا شده بود شرکت کردند .

شنبه 5 مهر 1393برچسب:, :: 13:21 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی،،در روز جمعه 4/7/1393 بسیجیان برادر و خواهر ،با حضور در امامزاده  اقدام به برپایی دعای ندبه نمودند. در این مراسم معنوی که با حضور اهالی روستا در کنار  قبور شهدابرگزار شد، بعد از قرائت دعا و مداحی مداحان اهل بیت(ع) از  اهالی با صرف صبحانه پذیرایی بعمل آمد.

 

پنج شنبه 3 مهر 1393برچسب:, :: 22:45 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه
  • روابط عمومی شورا،آغاز سال تحصیلی نو را که سرآغاز رویش و طراوت در بوستان عشق و محبت است به تمامی همکاران ارجمند و  فرهیخته و دانش آموزان جویای دانش و معرفت تبریک می گوییم و از خداوند منان برای تمامی عزیزان توفیق روز افزون همراه با شکوفایی و سربلندی مسئلت داریم.
پنج شنبه 3 مهر 1393برچسب:, :: 22:20 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

 به گزارش روابط  عمومی ، مردم، مسوولان و بسیجیان  روز پنجشنبه با حضور در گلزار شهدای هشت سال دفاع مقدس و قرائت فاتحه و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهیدان، با آرمان های امام راحل و دستاوردهای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.این مراسم با قرائت قرآن و زیارت عاشورا در محل گلزار شهدا شروع شد.

پنج شنبه 3 مهر 1393برچسب:, :: 1:39 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

پس از طراحی سیستم جدید مخابرات ،با پیگیری های مکرری که از سوی شورا و دهیاری صورت گرفت در کمتر از یک هفته سیستم جدید در مرکز مخابرات دهکویه نصب و راه اندازی شد  و در ضمن ادارات و نهادهای دولتی و مردمی در دهکویه اگر خواهان استفاده از اینترانت داخلی می باشند می توانند از طریق شعب خود ،درخواست را در سیستمDcrm ثبت نمایند تا  بتوانند از اینترنت داخلی استفاده ببرند.

 

 در نخستین روز از هفته دفاع مقدس نیروهای یگانهای نظامی مستقر در لارستان با اجرای رژه های کلاسیک و حماسی، اقتدار و آمادگی خود را به رخ دشمنان کشیدند.

به گزارش میلاد لارستان؛ در اولین روز از هفته دفاع مقدس یگانهای نمونه ی مسلح سپاه ناحیه ی لارستان،فرماندهی انتظامی ،قرارگاه پلیس راه جنوب استان،نیروی هوا وفضا سپاه ،گردان های امیرالمومنین علی (ع)،امام حسین(ع)وبیت المقدس،حوزه های مقاومت سردار شهید نجفعلی مفید، شهید شعبانعلی عفیفه و بسیج شهداء، پایگاه های مقاومت ادارات،اصناف و کارگری و پایگاه های مقاومت شهری در جلوی فرمانداری ویژه لارستان رژه رفتند و اقتدار و آمادگی خود را به نمایش گذاشتند.و همچنین  در این مراسم بسیجیان پایگاه شهید صفری دهکویه  از مقابل جایگاه  در حالیکه عکس شهدای دهکویه در دستشان بود ،رژه رفتند.

دراین مراسم باشکوه که با حضورحضرت حجت الاسلام نوربخش امام جمعه لار، علی اکبر نجیب زاده معاون استاندارو فرماندارویژه لارستان، اعضای شورای تأمین،مسئولین،روحانیون،خانواده های معظم شهداء،ایثارگران و بسیجیان شهرستان صورت گرفت،نیروهای مسلح و بسیجیان این شهرستان از مقابل قرآن کریم،تمثال مبارک حضرت امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری بصورت کلاسیک و حماسی رژه رفتند و اعضای شورای تأمین شهرستان حاضر در جایگاه از آنها سان دیدند.

پیش از این نیز علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار  و فرماندار ویژه لارستان طی سخنانی اظهار کرد: جنگ نابرابری که توسط زورگویان عالم بر ملت ایران تحمیل گردید، باعث عزت و سربلندی اسلام و قرآن گردید.

وی افزود: دشمنان با خیال پوچ خود می خواستند انقلاب نوپای ایران را سرنگون کنند، اما مردم بابصیر ایران با پیروی از رهبرکبیر انقلاب نقشه های شوم آنها را برملا کردند.

رییس شورای تامین شهرستان لارستان تصریح کرد: با گذشت بیش از 35 سال از پیروزی انقلاب و موفقیت در جنگ تحمیلی، دشمنان نظام و انقلاب بیکار ننشسته اند و مدام می کوشند تا با برنامه ریزی های مختلف به ملت ما ضربه بزند.

وی تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با اتکا به خداوند متعال و رهبری حکیمانه امام خامنه ای و به پشتوانه مردم غیور ایران، روز به روز سربلندتر خواهد شد

 

میلاد لارستان: چند پروژه مهم راهداری وراهسازی توسط مهندس حسن نیا معاونت راهداری سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای کشور کلنگ زنی وافتتاح گردید. به گزارش میلاد لارستان؛ مهندس عبدالهاشم حسن نیا معاونت

راهداری سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای کشور ضمن بازدید از پروژه های در حال اجرای اداره کل راه وشهرسازی لارستان چند پروژه مهم راهداری وراهسازی این اداره کل کلنگ زنی وافتتاح کرد.

مهندس داریوش نصر مدیرکل راه وشهرسازی لارستان در مراسم کلنگ زنی باند دوم محور لار- جهرم حدفاصل کورده- دهکویه اظهار کرد: طول این پروژه 10 کیلومتر است که کلنگ آن امروز به زمین زده خواهد شد وامیدواریم بتوانیم این پروژه مهم راهسازی رادرآینده نزدیک به بهره برداری برسانیم.

وی افزود: محور لار- جهرم ولار- بندرعباس به دلیل ترانزیت بودن از تردد زیادی برخوردار است به طوریکه بیش از 30 درصد تردد خودروهای سنگین ازاین محور صورت می گیرد .

مهندس حسن نیا درادامه از پروژه های در حال اجرای این اداره کل از جمله: بهسازی محور لار- بستک به طول 7 کیلومتر، آسفالت محور لار- بندرعباس به طول 10 کیلومتر وچهارخطه کردن محور لار-گراش بازدید نمود.

نصر طی بازدید از تونل شهید باقری لامرد تصریح کرد: این تونل به طول 2650 متر بزرگترین تونل جنوب کشور به حساب می آید که در حال حاضر عملیات حفاری آن به اتمام رسیده وعملیات احداث ورودی وخروجی تونل به طول 14 کیلومتر نیز از پیشرفت خوبی برخوردار است که امیدواریم با بهره برداری ازاین پروژه ضمن کاهش مسیر به مرکز شهرستان لامرد مسیر ایمن ومطمئن جهت رفت وآمد مردم شریف منطقه به همراه داشته باشد.

پس از آن کارخانه آسفالت 120 تنی اشکنان لامرد که توسط بخش خصوصی احداث گردیده، با حضور مهندس حسن نیا،  سید مهدی احمد زاده معاون فرماندار لامرد و مهندس نصر افتتاح گردید.

در پایان این بازدید از پروژه های راهداری در شهرستان های لارستان – خنج- لامرد ومهر بازدید به عمل آمد ومهندس حسن نیا عنوان کرد: خوشبختانه درحوزه اداره کل راه وشهرسازی لارستان پروژه های بسیار خوبی درحال انجام است که امیدواریم با بهره برداری از این پروژه ها شاهد تحول خوبی درحوزه راه وشهرسازی باشیم.

وی درخصوص عملیات راهداری محوری نیز اضافه کرد: طی2ماه حدود 100 کیلومتر عملیات راهداری در حوزه استحفاظی این اداره کل انجام شده که این امر موجب ایمن سازی مسیرها خواهد شد.

پیوندهای روزانه
پيوندها
  • ابزار وبلاگ
  • خرید ساعت
  • فروشگاه اینترنتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ,وبسایت خبری شورای اسلامی دَهکویه و آدرس showra-dahkooye.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 134
بازدید دیروز : 56
بازدید هفته : 501
بازدید ماه : 494
بازدید کل : 18416
تعداد مطالب : 900
تعداد نظرات : 88
تعداد آنلاین : 1

Alternative content