پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی دَهکویه
درباره وبلاگ


دهکویه مهد فرهنگ و هنر لارستان
آخرین مطالب
پنج شنبه 14 شهريور 1392برچسب:, :: 18:50 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

-          تهیه طومار با امضای جمع کثیری از همشهریان جهت آسفالت ورودی دهکویه از سمت امام زاده شاه عبدالله با توجه به خطرناک بودن کمربندی و ارسال آن به بخشداری و اداره راه و شهرسازی لارستان . 



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 14 شهريور 1392برچسب:, :: 18:31 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه
شورای اسلامی دهکویه در نظر دارد آمار کاملی از دانش آموختگان دهکویه از مقاطع کاردانی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا تهیه نماید . هدف از تهیه این لیست شناخت کلیه دانش آموختگان جهت استفاده از این نیروها در فرصت های شغلی ایجاد شده توسط مراجع قانونی می باشد . از کلیه خانواده های محترم درخواست می گردد با آمارگیری که به در منازل آن ها مراجعه می نماید کمال همکاری را داشته باشند .
جهت جلوگیری از آب گرفتگی منازل در زمان جاری شدن سیلاب بنیاد مسکن لارستان طرحی را در نظر دارد مبنی بر انحراف مسیر رودخانه فصلی به سمت تنگه سورماندی ، نظر شما در این مورد چیست ؟ موافقید یا مخالف ؟ اگر نظر یا پیشناد بهتری دارید به ما ارائه نمایید تا مورد بررسی قرار گیرد .

راس ساعت 30 :10 صبح روز جمعه مورخ 1/6/92 جلسه مشتزک شورای اسلامی و مجمع خیرین در محل دهیاری دهکویه برگزار گردید.

در این جلسه جناب آقای رنحبری رئیس شئرای اسلامی دهکویه ضمن قدردانی از زحمات برادران مجمع و کلیه خیرین محترم در خصوص انجام امور عمرانی و همراهی و همکاری با شورای اسلامی  مطالبی را به شرح زیر عنوان نمودند :



ادامه مطلب ...

هدیه ای تقدیم به شما ( مسوولین ) در ماه رمضان

( مسعود راسخی  )

آنچه باعث درج این مطالب می شود ، شکرگزاری به درگاه خداوندی است که همه ی نعمت ها به ما ارزانی فرموده و انبیا و اولیا را مصباح و چراغ هدایت قرار داد . زادگاه و مردمی مهربان و دل سوز که همانند آن به ندرت می توان یافت که همواره اصلاح امور آنان مورد بی توجهی و غفلت مسوولان قرار گرفته است .

در ماهی که بهار قرآن است و همه به مهمانی خداوند دعوت شده اند ،  هیچ هدیه ای بهتر از فرمایش مولای متقیان (ع) که دروازه رسیدن به رسول اکرم (ص) است که فرمود : »کسی که صبح کند و در حل مشکلات مسلمین اهتمام نورزد مسلمان نیست .«     نمی توان به این مردم عزیز تقدیم کرد .



ادامه مطلب ...
پیوندهای روزانه
پيوندها
  • ابزار وبلاگ
  • خرید ساعت
  • فروشگاه اینترنتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ,وبسایت خبری شورای اسلامی دَهکویه و آدرس showra-dahkooye.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 42
بازدید دیروز : 56
بازدید هفته : 409
بازدید ماه : 402
بازدید کل : 18324
تعداد مطالب : 900
تعداد نظرات : 88
تعداد آنلاین : 1

Alternative content