پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی دَهکویه
درباره وبلاگ


دهکویه مهد فرهنگ و هنر لارستان
آخرین مطالب
دو شنبه 28 ارديبهشت 1394برچسب:, :: 14:56 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

دو شنبه 28 ارديبهشت 1394برچسب:, :: 14:32 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

با پیگیری هایی که شورا و دهیاری با اداره فرهنگ و ارشاد داشتند توانستند مجوز خانه فرهنگ اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی را دریافت کنند  و امروز جناب آقای رفعت حقیقی ریاست اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی  و هیات همراه از مکان خانه فرهنگ دیدن نمودند و ضمن تائید مکان جناب آقای امید علی معزی مسئول نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از سوی شورا منصوب شدند.

ه گزارش روابط عمومی شورای اسلامی؛علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به اتفاق ماشاالله ثمری بخشدار مرکزی لارستان از ساختمان در حال احداث اورژانس دهستان دهکویه بازدید به عمل آورد و از چگونگی روند ساخت اجرای عملیات این پروژه اطلاع پیدا نمود.
 
گفتنی است این پروژه در زمینی به مساحت 300متر مربع با زیربنای 120 متر مربع در حال ساخت می باشد. اضافه می گردد که ساختمان در حال احداث اورژانس دهکویه تاکنون بیش از 50 در صد پیشرفت فیزیکی را به همراه دارد و تا به حال 600 میلیون ریال توسط برادران دیانت هزینه شده است.
یک شنبه 27 ارديبهشت 1394برچسب:, :: 23:35 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

يا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْناكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَ أُنْثى‏ وَ جَعَلْناكُمْ شُعُوباً وَ قَبائِلَ لِتَعارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَليمٌ خَبيرٌ

جناب آقای  :علی نوروزیان
به مناسبت فرارسیدن روز سترگ  روابط عمومی فرصت را مغتنم شمرده، این روز پرآوازه را گرامی داشته  و به جناب عالی تبریک صمیمانه عرض می نمائیم.

از اینکه با عنایت به آیه ی شریفه ی " و لقد کرمنا بنی آدم " ما بنی آدم را نسبت به سایر موجودات کرامت و فضیلت بخشیدیم و عزت و عظمت دادیم ؛ با به کارگیری هنر و مهارت و دانش و با هدف توسعه انسانی فضایی سالم برای اطلاع رسانی وسیع و وثیق و ارتباطات صمیمانه و اثر بخش بین مردم و شورا و دهیاری که پایه ی حرکت اجتماع است فراهم می نمایید و خالصانه در اعتلا و ارتقای فرهنگ مدنی تلاش می ورزید؛ تقدیر و تشکر می کنیم.

 

 

 

یک شنبه 27 ارديبهشت 1394برچسب:, :: 22:51 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

امروز صبح مراسم کلنگ زنی مدرسه دهقانی با حضور آقای دست نیان مدیر کل نوسازی استان فارس،آقای فیاض پور معاونت مدیر کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان،آقای حاج قدرت دهقان بانی خیر،اعضای شورا و دهیاری،اعضای مجمع خیرین و اهالی روستا  برگزار شد  در این مراسم زمین واگذاری جناب قائد حاج دهقانی به متراژ 1000 متر مربع می باشد که کار احداث آن توسط حاج آقا قدرت دهقان با مشارکت نوسازی انجام خواهد گرفت و بعد از مراسم کلنگ زنی از سالن ورزشی، جناب آقای دست نیان بازدید نمودند و قول مساعد دادند امسال این سالن به بهره برداری برسد

خیر روستای دهکویه لارستانمعاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در دیدار با خیر مدرسه ساز در روستای دهکویه گفت:مدرسه سازی توفیق بزرگی است که نصیب شما خیرین شده است.

به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛علی اکبر نجیب زداده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با حاج قدرت الله دهقانی خیر مدرسه ساز در روستای دهکویه دیدار کرد.

در این دیدار علی اکبر نجیب زاده در سخنانی از اقدام خیرخواهانه اقای دهقانی در ساخت مدرسه در این روستا تشکر کرد و افزود:بخشندگی و احسان شما عزیزان از ویژگی های بارز خیرین مدرسه ساز در منطقه لارستان است و مدرسه سازی نیز یک توفیق الهی است که نصیب هرکس نمی شودو امیدوارم با لطف خداوند متعال و مساعدت خیرین بتوانیم در بحث احداث فضاهای آموزشی موفق باشیم.

وی ادامه داد:در منطقه لارستان بزرگ ما شاهد ارائه کمکهای خوب و چشمگیری از سوی خیرین بوده ایم که باعث افتخار است.

فرماندار ویژه لارستان تاکید کرد: متاسفانه هنوز مدارس فرسوده و قدیمی در روستاهای منطقه لارستان وجود دارد که نیاز به بازسازی و یا تجهیز آنها است،که توقع ما از اداره کل نوسازی مدارس استان این است که توجه بیشتری به این منطقه بنماید.

گفتنی است قرار است آقای قدرت الله دهقانی مدرسه ای رادرزمینی به مساحت 1000 متر مربع با زیربنای 450 متر مربع با هزینه ای بالغ بر 3 میلیارد و 500 میلیون ریال در روستای دهکویه لارستان احداث نماید.

اضافه می گردد که ماشاالله ثمری بخشدار مرکزی لارستان، فرماندار را در این دیدار همراهی می کرد.

 

پنج شنبه 23 ارديبهشت 1394برچسب:, :: 23:58 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

با پیگیری هایی که از سوی شورا ، دهیاری و شبکه بهداشت دهکویه با شبکه بهداشت لارستان داشتند خانم دکتر فرزانه دندانپزشک در روزهای شنبه ،یکشنبه و دوشنبه در درمانگاه دهکویه حضور دارد.

سه شنبه 22 ارديبهشت 1394برچسب:, :: 14:21 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

با پیگیری هایی که شورا و دهیاری با اداره آبفای روستایی لارستان و استان فارس داشتند دیروز فاز اول لوله های فلزی گالوانیزه در 120 شاخه در دهکویه تخلیه شد و انشالله در آینده ای نزدیک لوله ها به طور کامل آورده خواهد شد و ادامه کار لوله کشی چاه آب شرب دهکویه انجام خواهد شد.

سه شنبه 22 ارديبهشت 1394برچسب:, :: 13:31 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

دهیاری مثل همیشه برخود لازم می داند نظرات و پیشنهادات همشهریان راشنیده و پاسخی در خور شان به آنها  بدهد  زیرا معتقد است نقد و  پیشنهاد ،پله ای برای ترقی  و پیشرفت شهرمان است .

جوابیه سوال اول:

لامپ های ورودی پارک و میدان به علت نوسانات برق به طور کامل سوخته بود که جهت تعمیر و تعویض به نمایندگی فرستاده شد که لامپ تعمیر شد و انشالله تا چند روز آینده نصب خواهد شد .

 

جوابیه سوال دوم:

کمبود نور در زمین های ورزشی فوتبال و والیبال تا چند روز آینده به طور کامل وصل می شود  الان فنداسیون و پایه های آن ریخته و نصب شده است اما کمبود نور در وسایل بازی ها ی بچه ها به علت رفتار تعداد محدودی از همشهریان می باشد که به وسیله تفنگ ساچمه ای و گلوله زنی لامپ ها رو اهداف خود قرار داده و باعث از بین رفتن نور در این مناطق شده است لذا باید فرهنگ یک شهروند خوب بودن را ترویج دهیم تا شاهد اینگونه رفتار زشت و زننده نباشیم و به زودی این لامپ ها هم تعویض می شوند.

جوابیه سوال سوم:

وسایل بازی کنونی در حد توان و بودجه خریداری شده است لذا دهیاری خودش را موظف می داند تا وسایل بازی بیشتری را برای نشاط و سرگرمی کودکان  فراهم کنند به همین خاطر در بودجه امسال دهیاری خرید چند وسایل بازی پیش بینی شده است که در صورت تامین اعتبار  خریداری خواهد شد در ثانی این وسایل  همگی دارای گواهینامه ی معتبر و استاندارد می باشد.

جوابیه سوال چهارم 

در مورد فضای سبز دهیاری اقدامات مهمی انجام داده از جمله کاشت بیش از 100 درخت در فاز دوم پارک که همگی آنها رشد کرده است و در سال آینده انشالله با بزرگ شدن این درخت ها مشکل فضای سبز تا حدودی برطرف می شود و در همین  راستا در ورودی پارک اقدام به کاشت چمن نموده ایم.البته باید توجه داشت  که اولا آب دهکویه جهت کاشت مناسب نمی باشد  و چاه پارک هم اب ندارد به همین خاطر دهیاری با تلاش هایی که انجام داده است توانسته است مجوز تغییر مکان چاه آب را بگیرد که انشالله چاه جدید به زودی زده خواهد شد و مشکل آب انشالله برطرف خواهد شد.در ثانی باز هم رفتار تعداد محدودی از همشهریان که شاخ و برگ درختان را قطع می کنند و تعداد زیادی از درختان را از بیخ و بن کشیدند.

جوابیه سوال پنجم

سطل زباله در پارک به تعداد کافی وجود دارد و در برنامه کاری دهیاری نصب  چندین سطل زباله  جدید در پارک خواهد بود.

جوابیه سوال ششم

تعویض پایه های برق به  خاطر این است که ضریب ایمنی پایه های جدید بیشتر از پایه های کنونی است زیرا از این به بعد کابل برق هوایی بر چیده می شود و کابل زمینی کشیده می شود البته پایه های قدیمی در فاز های سوم و چهارم استفاده خواهد شد

جوابیه سوال هفتم

در خصوص نگهبانی باید به اطلاع برسانیم که اعتبار کافی جهت استخدام نگهبانی به صورت 24 ساعته نداریم لذا اگر شما همشهریان عزیز مثل همیشه کمر همت ببندید شورا و دهیاری را همیاری کنید انشالله می توان نگهبان 24 ساعته استخدام نمود

در پایان کلام آخر دهیاری این است که شهر خوب دست نیافتنی نیست بلکه ساختنی است

                                                                                      با تشکر

                                                                 ارادتمند شما عوض احمدی -دهیار دهکویه

 

شنبه 19 ارديبهشت 1394برچسب:, :: 17:23 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

الان نزدیک به دو سال است که پارک جنگلی احداث شذه است  و با توجه به اینکه کار زیادی توسط شورا و دهیاری انجام پذیرفته است  ولی این پارک چند مشکل دارند که جهت بهبود مشکلات آن را مطرح می کنم تا شاهد پارکی زیبا و در خور شان همشهریان باشیم:

1)لامپ های ورودی پارک،داخل پارک و میدان سوخته که متاسفانه اقدامی جهت  درست کردن آن نشده است

2)کمبود نور:نور در اطراف وسایل بازی کودکان و زمین فوتسال و والیال با توجه به هزینه هایی شده اصلا قابل قبول نیست.

3)کمبود وسایل بازی برای بچه ها و استاندارد نبودن برخی از وسایل بازی ها

4)نبود فضای سبز کافی

5)نبود سطل زباله به اندازه کافی

6)هزینه های چند باره:چند روز پیش مشاهده نمودم کنار پایه های برق پارک ،پایه هایی بر زمین ریخته شده است که می خواهند جای این پایه ها استفاده شود ولی اگر  این پایه ها کنونی مشکل دار هستند پس چرا استفاده شده ؟اگر مشکل دار نیستند پس چرا می خواهند تعویض شوند ؟

7)نبود نگهبان برای پارک

چهار شنبه 16 ارديبهشت 1394برچسب:, :: 23:43 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

در هفتمین همایش خیّرین مدرسه ساز لارستان، خیرین شهرمان هم حضور چشمگیری داشتند و صاحبان این همایش هزینه ای بالغ بر 4 میلیارد تومان را جهت ساخت و تجهیز مدارس شهرستان را متقبل شدند.

شورا و دهیاری به مناسبت هفته ی معلم ،ضیافت شامی با حضور معلمین شاغل و بازنشسته برگزار نمودند .

دو شنبه 14 ارديبهشت 1394برچسب:, :: 14:1 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

بنابر اطلاع رسانی آقای عدنان اکرمی  مسئول شبکه بهداشت دهکویه به روابط عمومی شورای اسلامی،ساختمان پایگاه بهداشت دهکویه 60درصد  پیشرفت داشته است و االان کار داخلی آن شروع شده است.

دو شنبه 14 ارديبهشت 1394برچسب:, :: 13:46 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

با پیگیری های مکرر و دوساله شورا ، دهیاری و شبکه ی بهداشت دهکویه با شبکه بهداشت لارستان در مورد مستقر شدن  پزشک دوم در درمانگاه دهکویه،این کار نتیجه د اد و چند روز پیش جناب آقای دکتر سعید آقاویل جهرمی پزشک دوم در درمانگاه  دهکویه مستقر شد.لذا جادارد از همکاری صمیمانه  شبکه بهداشت لارستان و دانشکده ی علو پزشکی کمال تقدیر و تشکر داشته باشیم . با مستقر شدن پزشک دوم در  درمانگاه ،درمانگاه دهکویه با حضور تمام کادر اداری خود در دو شیفت صبح و عصر در طول هفته بیماران را ویزیت خواهند نمود.

شنبه 12 ارديبهشت 1394برچسب:, :: 22:40 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

 شورا و دهیاری  در راستای تعامل با نهادهای داخل روستا ،یه قطعه زمین محصور کنار مهد کودک امام رضا(ع) جهت احداث پایگاه خواهران در اختیار این پایگاه قرار دادند و از امروز کار ساخت این پایگاه شروع شده است.

پنج شنبه 10 ارديبهشت 1394برچسب:, :: 12:57 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

 

اداره آموزش و پرورش لارستان طی اطلاعیه ای از پذیرش سرباز معلم خبرداد. متن اطلاعیه به شرح زیر است: به اطلاع همشهریان ارجمند می رساند معاونت اداره کل ومدیریت آموزش وپرورش لارستان جهت سال تحصیلی95-94تعدادی از مشمولین سربازی که تاریخ اعزامشان 64/4/1 و 94/6/1 میباشد و فارغ التحصیل رشته های معماری،تاسیسات،ساخت وتولید،کامپیوتر،عربی، زیست شناسی، ریاضی،شیمی ، زبان انگلیسی،روانشناسی و علوم تربیتی می باشند به عنوان سرباز معلم پذیرش می نماید.آخرین مهلت ثبت نام نیز تا 94/2/17 تعیین شده است.

 
متقاضیان محترم می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سامانه : barnamerizi.farsedu.org مراجعه فرمایند. (روابط عمومی معاونت اداره کل ومدیریت آموزش وپرورش لارستان)

چهار شنبه 9 ارديبهشت 1394برچسب:, :: 14:42 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

مراسم معنوی اعتکاف امسال مثل سال های قبل برگزار می گردد لذا کسانی که مایلند در مراسم  معنوی اعتکاف شرکت کنند تا 11 اردیبهشت ماه به کتابخانه باقرالعلوم  مراجعه نمایند.

زمان اعتکاف:                    12 تا 14 اردیبهشت ماهImage result for ‫عکس اعتکاف‬‎

مکان برادران:                   مسجد جامع حضرت اباالفضل(ع)

خواهران:                       مسجد امام محمد باقر(ع)

چهار شنبه 9 ارديبهشت 1394برچسب:, :: 1:48 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

 بنابر اطلاع رسانی مدیر مدرسه مدنی به روابط عمومی شورای اسلامی،با توجه به فرارسیدن فصل گرما ونیاز دانش آموزان به وسایل سردکننده ،با کمک خیرین روستا ، والدین دانش آموزان و همکاری اداره آموزش و پرورش تعداد 5  عدد کولر پنجره ای خریداری شد.

چهار شنبه 9 ارديبهشت 1394برچسب:, :: 1:41 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

سه شنبه شب مراسم جشن و سرور به مناسبت تولد امام جواد (ع)در مسجد جامع حضرت اباالفضل(ع) برگزار گردید.

علی اکبر نجیب زاده گفت: روزهای سه شنبه و چهار شنبه همین هفته، لارستان میزبان دستیار ویژه رئیس جمهور و وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی میباشد.   به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان،معاون استاندار فارس با بیان اینکه فردا سه شنبه حضرت حجت الاسلام والمسلمین یونسی دستیار ویژه رئیس جمهورو نماینده محترم دولت تدبیر و امید درشهرستان ساعت ۸ صبح در فرودگاه آیت الله ایت اللهی لارستان مورد استقبال مردم و مسئولین قرار خواهند گرفت؛ افزود: مراسم دیدار مردم شریف شیعه و سنی منطقه لارستان بزرگ راس ساعت ۹ صبح در جوار مرقد مطهر و منور زعیم عالیقدر حضرت آیت الله العظمی آیت اللهی (ره) در حسینه اعظم لار برگزار خواهد شد و بدین ترتیب مردم لارستان پیش از سفر رئیس جمهور محترم بعنوان اولین شهرستان استان فارس به پیشباز هیئت دولت خواهند رفت.


فرماندار ویژه لارستان خاطر نشان کرد: همچنین در روز چهارشنبه نهم اردیبهشت ماه نیز جناب آقای دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم میهمان شهرستان های جنوب فارس از جمله لارستان بزرگ خواهند بود.

علی اکبر نجیب زاده با اشاره به اینکه این دولت از اقدامات احساسی و به دور از کار کارشناسی شده اجتناب می ورزد؛گفت: مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری درراستای گره گشایی از مشکلات منطقه و تسریع در پیشرفت و توسعه مناطق با تاکید بر اتمام پروژه ها و مصوبات نیمه تمام است.

نجیب زاده در ادامه از مردم میهمان نواز منطقه لارستان بزرگ درخواست کرد که در سال دولت و ملت، همدلی و هم زبانی با شرکت در مراسم استقبال از دستیار ارشد رئیس جمهور در روز سه شنبه و وزیر محترم بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در روز چهارشنبه دلبستگی خود را به دولت تدبیر و امید نشان دهند.

جمعه 4 ارديبهشت 1394برچسب:, :: 22:58 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

پنج شنبه شب جلسه ای با حضور شورای فرمانده ی بسیج با فرمانده ی گردان امام حسن (ع) لارستان در پایگاه شهید صفری برگزار گردید.

جمعه 4 ارديبهشت 1394برچسب:, :: 22:45 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

سه شنبه 1 ارديبهشت 1394برچسب:, :: 11:39 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

با توجه به درخواست های متعدد مردم به روابط عمومی شورا در مورد وجود متعدد پایه های فرسوده ی برق  و احتمال سقوط پایه ها  و به خطر افتادن جان همشهریان ،موضوع رو سریعا به مسئولین مربوطه اطلاع رسانی شد و خواستار تعویض سریع پایه های فرسوده در اسرع وقت  شدند و مسئول اتفاقات برق قول مساعد دادند که سریعا پایه های فرسوده را تعویض نمایند.

سه شنبه 1 ارديبهشت 1394برچسب:, :: 11:29 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

بنابر اطلاع رسانی روابط عمومی شورای اسلامی،زمین خیر محترم جناب آقای حاج آقا دهقان واقع در پشت مدرسه ی دهقانی که جهت ساخت  مدرسه دهقانی واگذار شده است  ، تسطیح و پاک سازی شد.

سه شنبه 1 ارديبهشت 1394برچسب:, :: 11:15 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

در پی گزارش تصویری در مورد وضعیت لوله های چاه آب سازمان  که در این سایت منتشر شد ،مسئولین آبفا این امر را پیگیری نموده ولوله های سوراخ شده که باعث اتلاف آب می شد تعمیر نمودند لذا بدین وسیله شورا و دهیاری از تلاش این عزیزان تقدیر و تشکر  به عمل می آورد.

تیم  فوتبال مدرسه ی مدنی  در سابقات فوتبال در سطح شهرستان توانست به مقام سومی دست یابد .در این دوره مسابقات 20 تیم در چهارگروه شرکت کرده بودند در این دوره مسابقات جناب آقای احمد رضا جعفرپور به عنوان فنی ترین بازیکن مسابقات شناخته شد.

پیوندهای روزانه
پيوندها
  • ابزار وبلاگ
  • خرید ساعت
  • فروشگاه اینترنتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ,وبسایت خبری شورای اسلامی دَهکویه و آدرس showra-dahkooye.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 83
بازدید دیروز : 56
بازدید هفته : 450
بازدید ماه : 443
بازدید کل : 18365
تعداد مطالب : 900
تعداد نظرات : 88
تعداد آنلاین : 1

Alternative content