پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی دَهکویه
درباره وبلاگ


دهکویه مهد فرهنگ و هنر لارستان
آخرین مطالب
دو شنبه 21 مهر 1393برچسب:, :: 1:40 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

 

پیام تبریک ابوذر ندیمی به مناسبت عید سعید غدیر

 

«ای علی تو نشان هدایت این امتی؛ هر که تو را دوست بدارد، رستگار شود و هر که تو را دشمن بدارد، به هلاک افتد» پیامبر اکرم (ص)

غدیر، تنها نه به عنوان «روزى تاریخى‏»، بلکه به عنوان یک‏«عید بزرگ اسلامى‏» مطرح است و باید این روز خجسته را به عنوان تعظیم شعائر دینى، بزرگ داشت و برشکوه آن افزود تا ارزشهاى نهفته در این روز عظیم، همواره زنده بماند و سیره معصومین (علیهم السلام) احیا گردد.

رمز عید بودن «غدیر»، کمال دین و اتمام نعمت در سایه ‏ادامه خط رسالت در شکل و قالب امامت‏ است. غدیر روز تداوم رسالت محمد صلى‏ الله‏ علیه ‏و‏ آله در ولایت على علیه‏ السلام و عید پیمان و میثاق و عهد است و به درستی که

علی ای همای رحمت تو چه آیتی خدا را     که به ماسوا فکندی همه سایه‌ی هما را

دل اگر خداشناسی همه در رخ علی بین     به علی شناختم من به خدا قسم خدا را

تبیین و تشریح و تحلیل سیره و شخصیت آن امام همام در زندگی فردی، خانوادگی و اجتماعی در ابعاد مختلف اقتصادی، سیاسی و فرهنگی می تواند در معرفی الگو واسوه ای ممتاز برای سطوح مختلف اقشار جامعه بسیار موثر و سودمند باشد.

نیاز جهان امروز به ترویج اندیشه و مسلک حضرت امام علی (ع) و فراگیر نمودن این اندیشه‌ها و رسیدن به راهکارهایی برگرفته از اندیشه‌های مولای متقیان برای ساختن جهانی آکنده از عدالت و مهرورزی بیش از گذشته احساس می شود و باید به عنوان یک ضرورت موردتوجه مصلحان جامعه قرار گیرد.

بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) در توصیف این عید امامت و رهبری می فرمایند: روز عید غدیر روزى است که پیامبر اکرم صلى‏ الله‏ علیه‏ و ‏آله وظیفه حکومت را معیّن فرمود و الگوى حکومت اسلامى را تا آخر تعیین فرمود.

شورا ودهیاری  دهکویه ضمن تبریک این عید بزرگ و خجسته به همه  همشهریان ،شیعیان و دوستداران مولای متقیان حضرت علی (ع) که به راستی دنیا شیفته اوست، موفقیت همگان را در پیمودن راه شهدا، با بهره گیری از آرمان های بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) و در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نماییم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه
پيوندها
  • ابزار وبلاگ
  • خرید ساعت
  • فروشگاه اینترنتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ,وبسایت خبری شورای اسلامی دَهکویه و آدرس showra-dahkooye.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 212
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 213
بازدید ماه : 931
بازدید کل : 18853
تعداد مطالب : 900
تعداد نظرات : 88
تعداد آنلاین : 1