پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی دَهکویه
درباره وبلاگ


دهکویه مهد فرهنگ و هنر لارستان
آخرین مطالب

روز دوشنبه جلسه ای با حضور اعضای شورا و شورای دانش آموزی مدارس در مدرسه ی حضرت رقیه برگزار گردید در ابتدای جلسه نماینده ی شورای دانش آموزی به تفکیک مدارس گزارشی از عملکرد خود را ارائه دادند  و خواست ها و درخواست های خود را را از شورای محل مطرح نمودند و سپس آقای رنجبری ضمن تبریک به مناسبت هفته ی شوراهای آموزش و پرورش به سوالات های شورای دانش آموزی پاسخ دادند و در ادامه از جایگاه ونقش شورای روستا برای دانش آموزان توضیحاتی داد  وسپس مدیران مدارس هم از فعالیت های انجام شده توضیحاتی ارائه داند و در انتهای برنامه برای پیگیری درخواست ها و ساماندهی به شورای دانش آموزی تصمیم  گرفته شد تا شورای دانش آموزی منتخب از مدارس دهکویه انتخاب شوند تا بتوان جلسات منظم و مستمر با این عزیزان گرفته شود و  شورا از نزدیک در جریان فعالیت های  و کارهای انجام شده و مشکلات مدارس قرار گیرد.

به اطلاع فرهنگيان دهكويه مي رسانيم كه با پيگيري هاي مكرر و مستمر با مسئول ضمن خدمت آقاي صادق كشاورز و همكاري ايشان و به خاطر آسايش رفاه حال فرهنگيان ،اولين دوره ضمن خدمت فرهنگيان به ميزباني دهكويه در روز يكشنبه مورخه ي 05/11/93 برگزار مي گردد

جناب آقای یوسفی مدیریت محترم مجتمع  ولایت، ضمن گرامی‌داشت این جشن و تقدیر از فرهنگیان و دست‌اندرکاران این مراسم بیان کرد: مدرسه محل پرورش و تقویت فکری و فرهنگی دانش‌‌آموزان و آینده‌داران مهین اسلامی است و معلمان عزیز نگهبانان شخصیت، دیانت و تقوای فرزندان ما هستند و معلمان باید در پرورش فرزندان خودشان کوشا باشند.

وی با بیان اینکه بزرگ‌ترین معمار کودکان معلمان هستند، ادامه داد: فرزندان ما از سن شش سالگی به مدت دوازده سال به دست خانه دومشان یعنی مدرسه و معلمان امانت داده می شوند و در حساس‌ترین شرایط عمرشان در اختیار معلمان هستند و معلمان عزیز باید این امانت الهی را قدر بدانندو اینکه دانش‌آموزان همانند گل‌های تازه شکفته در اختیار معلمان هستند، ادامه داد: امروزه نگاه استکبار جهانی به سوی دانش‌آموزان رفته است و آینده‌داران مهین اسلامی را نشانه گرفته‌اند و ما باید مواظب باشیم که خدایی ناکرده با غفلت ما این گل‌های نو شکفته پژمرد نشوند  وایشان درادامه خاطر نشان کردند که حجاب برای زن برترین فضیلت است و دانش‌آموزان عزیز دختر به این توجه داشته باشند که دختران از سن 9 سالگی به سن تکلیف می‌رسند و پسران در سن 15 سالگی و این لطف خدا به زن هاست که آنها را زودتر به بندگی فرا‌خوانده است و دانش‌آموزان عزیر توجه داشته باشند همانگونه که در درس‌هایتان موفق هستید در تکلیف خودتان و نامه اعمالتان نیز پیروز باشید و در درگاه خداوند متعال سر فراز باشید و نمره خوبی بگیرید.

وی نماز را عامل خوشبختی و سعادت انسان دانست و تاکید کرد: نماز سرمایه عظیمی در همه میدان هاست و انسان در پیچ و خم های زندگی با روی آوردن به نماز می تواند از مشکلات رهایی یابد و راه رسیدن به خوشبختی را پیدا کند.

 
رئیس اداره آموزش و پرورش لارستان معتقد است كه عمده‌ترين مشكل در  آموزش و پرورش اين شهرستان، فضاي آموزشي نيست بلكه كمبود نيروي انساني است.
محمد فیاض‌پور در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه فارس، بیان کرد: در حاليكه بسياري از مدارس اين شهرستان به‌ويژه در مناطق روستايي فرسوده و بهسازي آنها نيازمند ميلياردها تومان اعتبار، اما فضاهاي آموزشي خيرسازي نيز وجود دارد كه بلا استفاده مانده است.
 
وی از آنچه تغییر نگاه خیرین مدرسه‌ساز لارستاني عنوان مي‌كرد ابراز تاسف و تصريح كرد: به‌واسطه بی‌مهری‌هایی که نسبت به خیرین مدرسه ساز در دوره‌های قبل روا شده است، اغلب خيرين گرايشي به فعاليت در اين عرصه ندارند و اقدامات خيرخواهانه خود را به ديگر امور اختصاص داده‌اند.
 
رئیس اداره آموزش و پرورش لارستان، رایزنی با خیرین هر روستا و مناطق چندگانه آموزش و پرورش اين شهرستان را از اقدمات در حال پیگیری برشمرد و اظهار کرد: در آینده‌ای نزدیک مجمع خیرین لارستان راه‌اندازی خواهد شد.
 
وی همچنین از آغاز عملیات اجرایی احداث دبیرستان خیرساز متوسطه اول لارستان با اعتبار بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان خبر داد.
 
معاون مدیرکل آموزش و پرورش فارس ادامه داد: با ساخت یک مدرسه ابتدایی در روستای دهکویه لارستان به صورت 50-50 میان دولت و خیرین نیز موافقت شده که در آینده‌ای نزدیک کلنگ‌زنی آن انجام خواهد شد.
 
فیاض‌پور افتتاح دبیرستان دولتی دخترانه لارستان را یکی از مهمترین پروژه‌های عمرانی آموزشی این شهرستان اعلام کرد که به مناسبت دهه فجر به بهره‌برداری می رسد.
 
وی کمبود نیروی انسانی را یکی از مشکلات جدی آموزش و پرورش لارستان دانست که در سال تحصیلی 94-95 نمود بیشتری پیدا خواهد کرد، چرا که دانش‌آموزان سوم راهنمایی یا به عبارتی نهمی‌ها هم به مجموعه مقاطع متوسطه اضافه خواهند شد.
 
این مقام مسئول همچنین به ظرفیت لارستان جهت راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان خاطرنشان کرد: در صورت کارشناسی و رایرنی‌های مسئولان این شهرستان به ویژه نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی، دانشگاه فرهنگیان در لارستان  راه‌اندازی خواهد شد.
 
فیاض‌پور اضافه کرد: مرکز تربیت معلم که به جای مانده از سال‌های قبل است با مرمت دوباره قابل استفاده جهت راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان است.
 
وی، وجود  اعضای هیئت علمی صاحب‌نظر در رشته های مختلف در پنج دانشگاه این شهرستان را پتانسیلی مثبت جهت استفاده از آنان در دانشگاه فرهنیگان لارستان ارزیابی کرد.
 
رئیس اداره آموزش و پرورش لارستان همچنین در خصوص استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس این شهرستان بیان کرد: در حال حاضر 230 بخاری تابشی میان مدارس شهرستان توزیع شده است.

خبرگزاری فارس: روستائیان فارس از شهرها به روستاهای خود باز می‌گردندمعاون عمرانی روستایی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس گفت: در راستای کاهش مهاجرت روستائیان به شهرها به روستائیانی که قصد بازگشت به روستاها داشته باشند، زمین رایگان واگذار می‌شود.

مصطفی هاشمی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از واگذاری زمین به روستائیان واجد شرایط، روستائیان تا مدت 18 ماه از ابتدای اخذ قرارداد مهلت‌ دارند که نسبت به ساخت واحد مسکونی خود اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که نتوانند در مهلت مقرر نسبت به ساخت‌ و ساز زمین‌های واگذاری اقدام کنند این مهلت تمدید و در غیر این صورت زمین به واجدان شرایط دیگر واگذار می‌شود.

معاون عمرانی روستایی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس تصریح کرد: اعتبارات اخذ شده برای ساخت واحد مسکونی صرف عمران و آبادانی همان روستا می‌‌شود و در جای دیگر هزینه نخواهد شد.

هاشمی بیان کرد: با تلاش‌های انجام‌شده میزان تسهیلات بانکی ارائه ‌شده به روستائیان برای احداث و مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی از 12.5 میلیون تومان در سال گذشته به 15 میلیون تومان در سال جاری افزایش ‌یافته است.

وی با اشاره به اینکه نباید اجازه داد کمبود اعتبارات دولتی که به نفت متکی است موجب به تاخیر انداختن پروژه‌های عمرانی شود، افزود: استفاده از منابع داخلی و زمین‌های منابع ملی که در بسیاری از روستاها وجود دارد و نیز ساخت‌ و ساز‌های منظم و تأمین زمین روستایی و بازگشت روستائیان به روستاهای خود از جمله راه‌های مقابله با مشکلات پیش روی جامعه هدف است.

معاون عمرانی روستایی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس اضافه کرد: با اختصاص 35 میلیارد ریال اعتبار در سال گذشته و امسال 32 پروژه شامل احداث خیابان، پارک و دیگر زیرساخت‌های عمرانی در روستاها اجرا شده شده است.

هاشمی اضافه کرد: با اختصاص این اعتبار 33 پروژه نقشه‌برداری نیز در قالب اجرای طرح هادی در 127 روستای دیگر انجام شده است.

وی ادامه داد: این بودجه از 35 میلیارد ریال سال گذشته به 53 میلیارد ریال تا ماه جاری افزایش داشته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 50 درصد رشد داشته و تا پایان سال جاری این رقم به 70 درصد می‌رسد.

     "ماهواره گنداب فساد است"  مقام معظم رهبری

پایگاه شهید صفری  در راستای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری و جلوگیری از فروپاشی بنیان خانواده ها اقدام به جمع آوری داوطلبانه ماهواره همراه با اهدای یک دستگاه دیجیتال  خواهد نمود .لذا جهت اطلاع بیشتر به پایگاه شهید صفری یا با شماره 09171843325 تماس حاصل فرمایید.

بنابر اطلاع رسانی رئیس شورای اسلامی دهکویه  و در پی تحویل مقدار قابل توجهی از اراضی منابع طبیعی واقع در محدوده ی آبخیز زمین های دهکویه حد فاصل رودخانه ی لوخور و شرکت سیمان از طرف اداره منابع طبیعی لارستان به شورای اسلامی محترم کورده به منظور جنگل کاری ،شورای اسلامی دهکویه به صورت مکتوب از طریق بخشداری مرکزی درخواست تشکیل جلسه داده و خواستار توقف آن در محدوده ی دهکویه گردید .که پس از جلسه ی بخشدار محترم مرکزی و رئیس محترم اداره منابع طبیعی و اعضای شوراهای اسلامی کورده و دهکویه پس از تاکید بر پابجا بودن مرز و محدوده ی دهکویه مطابق توافق قدیم ،به توافق  رسیدند که کار جنگل کاری در محدوده ی دهکویه متوقف گشته و چنانچه در آینده نیاز باشد توسط شورای اسلامی دهکویه اقدام گردد .

دو شنبه 22 دی 1393برچسب:, :: 8:10 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه
به اطلاع همشهريان مي رسانيم كه نتيجه آزمون كتبي امتحان بهورزي اعلام شد و تعداد 6 نفر انتخاب و از اين تعداد 2 نفر به عنوان گزينش نهايي براي كار در خانه بهداشت 2 دهكويه استخدام مي شوند .اسامي پذيرفته شدگان آزمون كتبي عبارتند از: زهرا عزيزي، سارا عابدي، رويا معزي ، پريسا جماليان ، فاطمه ميرزايي و نيلوفر خليلي

توزیع گسترده شیر رایگان در سطح مدارس شهر وروستا ونمایندگی بنارویه لارستان آغاز شد ودانش آموزان روزانه یک پاکت شیر استریل پگاه دریافت می کنند  سجادی کارشناس مسئول کارپردازی در این زمینه گفت:اولین

سری بسته های شیر به تعداد367165 پاکت توسط واحدکارپردازی  این اداره از مرکز استان تحویل گرفته شد وقرار است در پانزده نوبت بین17811دانش آموز در مقاطع دبستان ومتوسطه اول توزیع شود. به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل ومدیریت آموزش وپرورش لارستان ،وی همچنین اظهار داشت طبق مصوبه دولت توزیع شیر باید در پنجاه نوبت در طول سال تحصیلی انجام شود که فعلا بیست و پنج نوبت آن قطعی است ودر صورت تامین بودجه بیست وپنج نوبت دیگر نیز توزیع خواهد شد

شنبه 20 دی 1393برچسب:, :: 17:14 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

تیم فوتبال شهدای دهکویه  امسال  در لیگ دسته دوم لارستان  شرکت می کنند که این مسابقات از بهمن ماه شروع می شود  لازم به ذکر است که هزینه ی اولیه ی ورودی مسابقات 810 هزار تومان می باشدکه برآورد هزینه برای این دوره مسابقات مبلغی در حدود دومیلیون و پانصد هزار تومان می باشد.

 به نقل ازمیلاد لارستان: فرمانده سپاه ناحیه لارستان با تأکید بر توجه بیشتر به مناطق محروم شهرستان لارستان، گفت: جهت انجام طرح های محرومیت زدایی، مبلغ 3 میلیارد ریال به لارستان اختصاص یافته است.

امیر جاهدی در گفتگو با خبرنگار میلاد لارستان با بیان اینکه با پیگیری های دکتر جعفرپور، نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی و همکاری قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در مرکز کشور و همچنین سردار غیب پرور، فرمانده سپاه فجر استان فارس، مبلغی بالغ بر 3 میلیارد ریال به شهرستان لارستان جهت انجام طرح های محرومیت زدایی از طریق بسیج سازندگی سپاه استان، در مناطق محروم لارستان بع اجرا در می آید، اظهار داشت: تاکنون 22 پروژه عمرانی، ورزشی و فرهنگی در روستاهای محروم که عمدتاً در بخش مرکزی لارستان هستند، در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه، هر چند این 22 طرح، از طرح های کوچک است، افزود: هدف از اجرای این طرح ها این است که یک گره کوچکی از نقاط دورافتاده و کمتر برخوردار شهرستان لارستان را باز خواهد کرد و موجبات خوشحالی مردم است.

فرمانده سپاه ناحیه لارستان ابراز امیدواری کرد: سعی ما برآن است تا مراحل اجرایی این کارها تا قبل از پایان سال شروع گردد و با توجه به بزرگ نبودن کارها، انتظار می رود این طرح ها در کوتاه ترین زمان ممکن به بهره برداری برسند.

وی با تأکید بر توجه بیشتر به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته شهرستان لارستان، تصریح کرد: با توجه به محدود بودن اعتبارات، تلاش ما برآن است تا پروژه هایی در این مناطق اجرا گردد که عام المنفعه باشد و بتوان از ظرفیت مردمی خود روستا بهره برد.

جاهدی با بیان اینکه، هفته وحدت یکی از برکات وجودی امام راحل(ره) برای انقلاب اسلامی ایران بود که ایام ولادت پیامبر عظیم الشأن اسلام را به عنوان هفته وحدت نام گذاری نمودند، خاطر نشان کرد: با نگاهی به حکومت های شکست خورده می توان به این حقیقت دست یافت که، آنچه باعث نابودی آنها گردیده، نبود وحدت در بین آن امت بوده است.

وی با بیان اینکه دشمنان از صدر اسلام تاکنون، وحدت امت اسلامی را نشانه رفته اند، عنوان کرد: دشمنان می دانند هر چه وحدت بین مسلمین بیشتر باشد، مجالی برای دستیابی به اهداف استکباری شان نخواهد شد.

فرمانده سپاه لارستان یکی از اهداف اساسی تشکیل گروهک های تکفیری و سلفی را، ایجاد تفرقه و رخنه در صفوف مسلمین دانست و تأکید کرد: امت اسلامی می توانند با داشتن بصیرت، رصد صحیح جریانها و سرلوحه قراردادن ولی امر مسلمین جهان در امر وحدت، بر توطئه ها و فتنه های دشمنان پیروز گردند.

شنبه 20 دی 1393برچسب:, :: 16:26 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

به اطلاع همشریان  علاقه مند به ورزش می رسانیم  که کلاس های ورزشی کاراته در رشته ی بیوکارن و رشته ی پارکور برای برادران برگزاری می گردد که در رشته ی کاراته روزهای یکشنبه  و سه شنبه و چهارشنبه و پنج شنبه از ساعت 6:30 تا 8 و رشته پارکور روزهای شنبه و دوشنبه از ساعت 6:30 تا 8 و روز پنج شنبه ازساعت 8:30 تا 10 در حسینیه برگزار می گردد.

در جهت غنی سازی اوقات دانش آموزان،مسابقه ورزشی و علمی دومینو در مدرسه مدنی با حضور پرشور دانش آموزان برگزار گردید  که در پایان آقایان علیرضا رحیمی ،عبدالهادی معزی و احمدرضا جعفرپور توانستند مقام اول را کسب نمایند.

سه شنبه 16 دی 1393برچسب:, :: 22:32 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

فرزندان شادروان ابراهیم مرادی ،برای زنده نگه داشتن نام پدر بزرگوارشان و انجام کار خیر برای ایشان ،هزینه فنس کشی اطراف زمین و تسطیح و خاکریزی وچمن کاری زمین فوتبال واقع در مجتمع ورزشی شهدای دهکویه (پارک مدنی)را عهده دار شدند و شورا و دهیاری هم در قبال این کار تعهد دادند آب  مور نیاز برای چمن کاری تامین کنند.البته لازم به ذکر است که کار تسطیح و خاکبرداری در حال انجام می باشد و پیمانکاری این کار برعهده ی آقای بادآهنگ که مورد تایید اداره ورزش و جوانان می باشد،است

سه شنبه 16 دی 1393برچسب:, :: 22:22 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

دیروز عصر نماز باران با حضور اهالی  دهکویه در مسجد جامع حاج عباس زارعی به امامت حاج  آقا متینی نسب برگزار گردید

با توجه به مراجعات مردم در مورد خرابی شبکه های تلویزیون علی الخصوص شبکه 1 و 2 شورا و دهیاری با مراجعه های متعدد به بخشداری و فرمانداری و با همکاری نهادهای زیربط مشکل شبکه ها برطرف شد

یک شنبه 14 دی 1393برچسب:, :: 22:18 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

با پیگیری هایی که از سوی شورا و دهیاری صورت گرفت ،همشهریانی که قبلا هزینه پلاک پستی پرداخت کرده اند ،هزینه نصب پلاک را پرداخت نکند  تا در جلسه ای که با رییس پست و بخشدار مرکزی گرفته خواهد شد این مشکل را برطرف نمایند.

یک شنبه 14 دی 1393برچسب:, :: 20:16 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

به اطلاع همشهریان می رسانیم که فردا بعد از ظهر(روز دوشنبه) دعای باران همزمان با سراسر استان راس ساعت 2:30 دقیقه  در مسجد حاج عباس زارعی  برگزار می گردد لذا از کلیه همشهریان جهت شرکت در این مراسم دعوت به عمل می آید.

علی‌اکبر نجیب‌زاده،  در همایش «کارآفرینی، اشتغال و توسعه» که با حضور سرمایه‌گذاران، شهرداران شهرهای هشت‌گانه لارستان، نخبگان، تولیدکنندگان و اقشار مختلف مردم برگزار شد، با بیان ظرفیت‌های لارستان برای سرمایه‌گذاری و کارآفرینی، اظهار داشت: امیدواریم نتایج و بحث‌های این جلسه، ادامه‌دار باشد و با پیگیری به عرصه عملیاتی برسد.

وی با تأکید بر پرهیز از تصمیمات آنی و احساسی، افزود: باید در انجام کارها با برنامه‌ریزی و تدبیر وارد شد تا بتوان با امید و محکم به دنبال انجام کارهای اصولی با پشتوانه علمی بود.



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 10 دی 1393برچسب:, :: 21:8 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

به اطلاع کسانی که یارانه نقدی آنها قطع شده است می رسانیم جهت اعتراض همراه با مدارک به فرمانداری مراجعه نمایند لازم به ذکر است ،تا امروز با پیگیری های صورت گرفته یارانه چند نفر از اهالی که قطع شده بود ،دوباره به جریان افتاد.

چهار شنبه 10 دی 1393برچسب:, :: 20:59 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

با تلاش های شورا و دهیاری و با همکاری اتفاقات برق دهکویه کمبود نور خیابان ساحلی تا حدزیادی برطرف شد.

مردم دهکویه  در ویژه برنامه روز میثاق امت با ولایت با عنوان شکوه بصیرت در سینما آزادی در سالروز تجدید پیمان امت با ولایت با حضور همه ی آحاد مردم ولایتمدار لارستان برگزار شد، شرکت کردند.

 در این ویژه برنامه که در اولین ساعات شروع مراسم با کمبود جا روبرو شد جانبازان و ایثارگران نبرد هشت سال دفاع مقدس با در دست داشتن پارچه نوشته های مرگ بر ضد ولایت فقیه و مرگ بر فتنه گران در سالروز میثاق امت با ولایت و روزی که جوانان این مرزو بوم در نبرد هشت ماهه ی خود سربلند و پیروز از آن بیرون آمده بودند وارد سالن سینما آزادی می شدند.

امیر جاهدی فرمانده سپاه لارستان در ابتدای مراسم با اشاره به یوم الله نهم دی ماه و حماسه ی حضور مردم بصیر ایران اسلامی گفت: مردم لارستان همواره با موقعیت شناسی در پشتیبانی از ولایت فقیه پیشگام بوده اند.

سرود حماسی ای ایران و مرگ بر آمریکای پایگاه شهید فانی در ویژه برنامه ی شکوه بصیرت همراه با تکبیرهای جمعیت و شعارهای مرگ بر آمریکا و شعر خوانی هماهنگ جمعیت در سالن سینما آزادی شکوه خاصی را رقم زده بود.

حضور مادران شهدا با تصاویر فرزندانشان و تحویل دادن بیرق بصیرت به یکی از بسیجیان اشک تمامی جمعیت را در آورد.

در ادامه برنامه کامران غضنفری نویسنده ی کتاب راز قطعنامه در خصوص پیچیدگی های فتنه ی سال 88 به ایراد سخن پرداخت.

وی گفت: آنان که جام زهر را به خود امام دادند خواستند در سال 1388 جام زهر را به رهبری بدهند و قصد انها زدن ریشه ی نظام یعنی رهبری در فتنه ی 88 بود.

وی با اشاره به سخنان رهبری در خصوص فتنه ی 88 در خصوص عدم شناخته شدن ابعاد پیچیده ی فتنه ی سال 88 بیان داشت: هنوز زمینه هایی وجود دارد چون دشمن محاسبات دقیقی را انجام داده است.

وی گفت : در این فتنه افرادی بنا داشتند نظام را تغییر بدهند و این برنامه ریزی از دو دهه قبل برنامه ریزی شده بود.

غضنفری با اشاره به روی دادن صلح امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: جایی که مردم آگاهی و تحلیل سیاسی درستی را نداشته باشند به بعضی از مسائل بعضی خواص مجالی پیدا می نمایند برای توطئه ریزی و ایجاد فتنه.

این استاد دانشگاه گفت: افرادی را که این فتنه را هدایت می کردند سابقه ی 20 ساله را دارند و بعضی درصددند وقایع سال 88 را درگیری های شخصی قلمداد نمایند اما آنهایی که آمدند وسط صحنه  از حزب مشارکت، سازمان مجاهدین و بعضی روحانیون مبارز، بهائیت و گروه های ملی مذهبی و برخی از حذب کارگزارن حضور فعالی را داشتند.

سه شنبه 2 دی 1393برچسب:, :: 20:29 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

با توجه به عدم دید کافی و کمبود روشنایی در  ابتدای بلوار ورودی دهکویه و با پیگیری های مکرر و مستمر از سوی شورا و دهیاری با اداره کل راه و شهرسازی لارستان و اداره برق ، پایه وشنای نصب و کمبود روشنایی این منطقه بر طرف شد.

سه شنبه 2 دی 1393برچسب:, :: 19:49 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

به مناسبت سالروز شهادت امام رئوف و مهربانی،امام رضا(ع) مراسم زنجیر زنی با حضور تمام اقشار دهکویه از مسجد جامع آقا اباالفضل(ع) شروع مسجد و در مسجد حاج عباس (امام رضا) خاتمه یافت و پس از آن نماز جماعت به امامت حاحآقا متینی نسب برگزار شد و در انتهاء از عزاداره پذیرایی به عمل آمد.

به مناسبت شهادت امام رضا(ع) مراسم مداحی و عزاداری در مسجد حاج عباس  همراه با نماز جماعت برگزار گردید.

پیوندهای روزانه
پيوندها
  • ابزار وبلاگ
  • خرید ساعت
  • فروشگاه اینترنتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ,وبسایت خبری شورای اسلامی دَهکویه و آدرس showra-dahkooye.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 115
بازدید دیروز : 56
بازدید هفته : 482
بازدید ماه : 475
بازدید کل : 18397
تعداد مطالب : 900
تعداد نظرات : 88
تعداد آنلاین : 1

Alternative content