پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی دَهکویه
درباره وبلاگ


دهکویه مهد فرهنگ و هنر لارستان
آخرین مطالب

 

افشین داوری رییس و مهران تیشه گران دبیر فدراسیون ورزش های ناشنوایان  به اتفاق محمد رضا هوشیار سرمربی تیم ملی ومیثم اخوان عضو تیم ملی کاراته ناشنوایان طیبی رییس اداره ورزش و جوانان و بخشدار مرکزی لارستان جهت عرض تسلیت در منزل مرحوم حسین صفری ملی پوش دهکویی جهت عرض تسلیت حضور یافتند .

به گزارش پسین دهکویه ، داوری رییس فدراسیون ورزش های ناشنوایان ضمن عرض تسلیت به خانواده صفری برای آن مرحوم طلب آمرزش نموده و برای خانواده نیز آرزوی صبر نمودند .

ریاست محترم فدراسیون به اتفاق همراهان پس از تسلیت به خانواده مرحوم صفری در گلزار شهدای دهکویه حضور یافته پس از ادای احترام به شهدا بر سر مزار مرحوم حسین صفری حاضر شده و برای شادی روح ایشان به قرائت فاتحه پرداختند .

درحاشیه این دیدار بستگان عضو مجمع خیرین پس از معرفی دهکویه  و بیان افتخارات کسب شده توسط جوانان دهکویه گفتند:  . ما در زمینه ورزشی جوانانی با استعداد بسیاری داریم اما متاسفانه از امکانات مناسب ورزشی محرومیم . ما دوست نداریم یاد و نام حسین صفری از ذهن ها پاک شود . ما دوست داریم ایشان به عنوان الگویی برای جوانان ورزشکار باشد . من به جرات عرض می کنم اگر امکانات و زمینه فراهم گردد ما می توانیم در شهرستان ، استان و حتی در سطح کشور حرفی برای گفتن داشته باشیم . دوست داریم با مساعدت شما در دهکویه یک بنای یادبودی برای این عزیز از دست رفته داشته باشیم .

داوری رییس فدراسیون نیز در پاسخ گفتند : از دست دادن این عزیز برای همه ی ما سخت بود ایشان فرزند خوب ما و جامعه ورزشی ما بودند . ایشان با اخلاق ترین و از بهترین ها بود . واقعا خداوند بهترین ها را گلچین می کند . و سرمربی تیم هم به نیکی از او یاد می کردند . حسین از نوادر ورزش ناشنوایان بودند انشاء الله که ما هم بتوانیم واقعا حق ایشان که فرزند خوب این روستا ، استان فارس و همچنین کشورمان بودند  ادا نموده و قدم هایی که در خور شأن ایشان است برداریم و حتما پیشنهاد شما را پیگیری خواهیم کرد

یکی از اعضای حانواده صفری نیز ضمن تشکر از حضور رییس فدراسیون گفتند : سوالی که در ذهن من و اطرافیان است این است که  چرا در چنین موارد حساسی این ورزشکاران مجبورند با ماشین های شخصی به تمرینات بروند . این جوانان از معدود سرمایه های ملی ما هستند . این موضع برای کشور با عظمتی مثل ما زشت است و فدراسیون به نظر ما در اینجا قصور کرده است .

داوری پاسخ دادند : در مجموع رویه کلیه فدراسیون ها این است که ملی پوشان را دعوت نموده و خود باید در تمرینات حضور یابند ، یعد ورزشکاران فاکتور هزینه های خود را ارایه می دهند که به آن ها پرداخت می گردد . شاید این رویه درستی نباشد اما کلیه قوانینی که در مورد مسابقات وجود دارد به این شکل است . در این جا نیز فدراسیون هم همان کاری کرده که بقیه فدراسیون ها انجام می دهند و این حادثه ممکن است برای هر کس دیگری نیز اتفاق بیفتد . ولی این اتفاق بسیار ناراحت کننده بود که همه ما را متاثر کرد وبرای همه ما و مجموعه فدراسیون غم بزرگی وارد شد

اما در پاسخ به سخنان رییس فدراسیون باید گفته شد : این موضوع و رویه فدراسیون برای افرادی که سالم هستند و مشکلی ندارند شاید صحیح باشد و در مواقع وقوع حوادث شاید بتوان گفت نصیب و تقدیر است ، ولی وقتی با افراد ناشنوا و دارای معلولیت مواجه هستیم چون قادر نیستند در برخی موارد خطرات را تشخیص دهند باید هوای این ها را بیشتر داشته باشد . این که بگوییم خودتان هزینه کنید بیایید که هزینه های شما را در قبال فاکنور می پردازیم قابل قبول نیست .

داوری قول دادند که حتما این موضوع را بررسی نموده و تصمیم مناسب خواهند گرفت تا دیگر چنین حوادثی اتفاق نیفتد .  

دبیر فدراسیون ورزش های ناشنوایان اظهار داشتند :  روز چهارشنبه همین هفته مجلس یادبودی از طرف فدراسیون ورزش های ناشنوایان مراسم یادبودی در مسجد نور تهران به یاد این عزیزان از دست رفته برپا می گردد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه
پيوندها
  • ابزار وبلاگ
  • خرید ساعت
  • فروشگاه اینترنتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ,وبسایت خبری شورای اسلامی دَهکویه و آدرس showra-dahkooye.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 221
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 222
بازدید ماه : 940
بازدید کل : 18862
تعداد مطالب : 900
تعداد نظرات : 88
تعداد آنلاین : 1