جلسه مشترک با شورای کورده و بریز
پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی دَهکویه
درباره وبلاگ


دهکویه مهد فرهنگ و هنر لارستان
آخرین مطالب
دو شنبه 5 اسفند 1392برچسب:, :: 8:4 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

با توجه به اهمیت هماهنگی بین شوراهای دهستان در پیشبرد اهداف مشترک و تعامل بیشتر از بیش در زمینه های مختلف ، ضرورت تشکیل  این جلسات بیش از بیش به چشم می خورد که با  نظر موافق رییس شورا های مناطق قرار شد اولین جلسه به میزبانی دهکویه در روز چهارشنبه عصر مورخه ی 7/12/92 برگزار گردد



نظرات شما عزیزان:

دلم می سوزد
ساعت19:35---8 اسفند 1392
دلم می سوزد... دلم می سوزد برای بی رونقی مسجد...دلم می سوزد برای اذان شیخ نجف... برای پیرمردها و پیرزن هایی که نمازشان را پس از 5ماه و نیمی فرادی خواندن در مسجد جامع اما هنوز به امید جماعت می آیند...برای کسانی که مثل مسئولین محترم وسیله ندارند که تا مسجد قائم بروند...دلم می سوزد برای عیدی که می آید اما... برای مسافری از راه...برای مهمانی که به مهد فرهنگ و هنر می آید..! دلم می سوزد برای بدنامی که سبب فرار روحانی،گریبان گیر این دیار شده است... دلم می سوزد برای سکوت مصلحتی شمای مسئول... چقدر دلم تنگ است برای جماعت خواندن مسجد به اصطلاح جامع، که وقتی 5 نفر می آیند می گویند امروز شلوغ است...دلم می سوزد برای سکوتی که اگر موقع خودش شکسته می شد،سالها مجبور به...نبودیم...دلم می سوزد برای 5 ماه نیمی که نمی دانم چند ماه دیگر طول خواهد کشید و باز سکوت...دلم می سوزد، اصلا برای آن روحانی...دلم می سوزد....آقای رنجبر، دیانت و ... که... . امشب راحت بخوابید...فردا یی در راه است...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه
پيوندها
  • ابزار وبلاگ
  • خرید ساعت
  • فروشگاه اینترنتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ,وبسایت خبری شورای اسلامی دَهکویه و آدرس showra-dahkooye.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 275
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 276
بازدید ماه : 994
بازدید کل : 18916
تعداد مطالب : 900
تعداد نظرات : 88
تعداد آنلاین : 1