تخصیص 3 میلیاردریال جهت محرومیت زدایی منطقه
پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی دَهکویه
درباره وبلاگ


دهکویه مهد فرهنگ و هنر لارستان
آخرین مطالب

 به نقل ازمیلاد لارستان: فرمانده سپاه ناحیه لارستان با تأکید بر توجه بیشتر به مناطق محروم شهرستان لارستان، گفت: جهت انجام طرح های محرومیت زدایی، مبلغ 3 میلیارد ریال به لارستان اختصاص یافته است.

امیر جاهدی در گفتگو با خبرنگار میلاد لارستان با بیان اینکه با پیگیری های دکتر جعفرپور، نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی و همکاری قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در مرکز کشور و همچنین سردار غیب پرور، فرمانده سپاه فجر استان فارس، مبلغی بالغ بر 3 میلیارد ریال به شهرستان لارستان جهت انجام طرح های محرومیت زدایی از طریق بسیج سازندگی سپاه استان، در مناطق محروم لارستان بع اجرا در می آید، اظهار داشت: تاکنون 22 پروژه عمرانی، ورزشی و فرهنگی در روستاهای محروم که عمدتاً در بخش مرکزی لارستان هستند، در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه، هر چند این 22 طرح، از طرح های کوچک است، افزود: هدف از اجرای این طرح ها این است که یک گره کوچکی از نقاط دورافتاده و کمتر برخوردار شهرستان لارستان را باز خواهد کرد و موجبات خوشحالی مردم است.

فرمانده سپاه ناحیه لارستان ابراز امیدواری کرد: سعی ما برآن است تا مراحل اجرایی این کارها تا قبل از پایان سال شروع گردد و با توجه به بزرگ نبودن کارها، انتظار می رود این طرح ها در کوتاه ترین زمان ممکن به بهره برداری برسند.

وی با تأکید بر توجه بیشتر به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته شهرستان لارستان، تصریح کرد: با توجه به محدود بودن اعتبارات، تلاش ما برآن است تا پروژه هایی در این مناطق اجرا گردد که عام المنفعه باشد و بتوان از ظرفیت مردمی خود روستا بهره برد.

جاهدی با بیان اینکه، هفته وحدت یکی از برکات وجودی امام راحل(ره) برای انقلاب اسلامی ایران بود که ایام ولادت پیامبر عظیم الشأن اسلام را به عنوان هفته وحدت نام گذاری نمودند، خاطر نشان کرد: با نگاهی به حکومت های شکست خورده می توان به این حقیقت دست یافت که، آنچه باعث نابودی آنها گردیده، نبود وحدت در بین آن امت بوده است.

وی با بیان اینکه دشمنان از صدر اسلام تاکنون، وحدت امت اسلامی را نشانه رفته اند، عنوان کرد: دشمنان می دانند هر چه وحدت بین مسلمین بیشتر باشد، مجالی برای دستیابی به اهداف استکباری شان نخواهد شد.

فرمانده سپاه لارستان یکی از اهداف اساسی تشکیل گروهک های تکفیری و سلفی را، ایجاد تفرقه و رخنه در صفوف مسلمین دانست و تأکید کرد: امت اسلامی می توانند با داشتن بصیرت، رصد صحیح جریانها و سرلوحه قراردادن ولی امر مسلمین جهان در امر وحدت، بر توطئه ها و فتنه های دشمنان پیروز گردند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه
پيوندها
  • ابزار وبلاگ
  • خرید ساعت
  • فروشگاه اینترنتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ,وبسایت خبری شورای اسلامی دَهکویه و آدرس showra-dahkooye.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 126
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 127
بازدید ماه : 845
بازدید کل : 18767
تعداد مطالب : 900
تعداد نظرات : 88
تعداد آنلاین : 1