برگزاری ویژه برنامه نه دی در لارستان
پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی دَهکویه
درباره وبلاگ


دهکویه مهد فرهنگ و هنر لارستان
آخرین مطالب

مردم دهکویه  در ویژه برنامه روز میثاق امت با ولایت با عنوان شکوه بصیرت در سینما آزادی در سالروز تجدید پیمان امت با ولایت با حضور همه ی آحاد مردم ولایتمدار لارستان برگزار شد، شرکت کردند.

 در این ویژه برنامه که در اولین ساعات شروع مراسم با کمبود جا روبرو شد جانبازان و ایثارگران نبرد هشت سال دفاع مقدس با در دست داشتن پارچه نوشته های مرگ بر ضد ولایت فقیه و مرگ بر فتنه گران در سالروز میثاق امت با ولایت و روزی که جوانان این مرزو بوم در نبرد هشت ماهه ی خود سربلند و پیروز از آن بیرون آمده بودند وارد سالن سینما آزادی می شدند.

امیر جاهدی فرمانده سپاه لارستان در ابتدای مراسم با اشاره به یوم الله نهم دی ماه و حماسه ی حضور مردم بصیر ایران اسلامی گفت: مردم لارستان همواره با موقعیت شناسی در پشتیبانی از ولایت فقیه پیشگام بوده اند.

سرود حماسی ای ایران و مرگ بر آمریکای پایگاه شهید فانی در ویژه برنامه ی شکوه بصیرت همراه با تکبیرهای جمعیت و شعارهای مرگ بر آمریکا و شعر خوانی هماهنگ جمعیت در سالن سینما آزادی شکوه خاصی را رقم زده بود.

حضور مادران شهدا با تصاویر فرزندانشان و تحویل دادن بیرق بصیرت به یکی از بسیجیان اشک تمامی جمعیت را در آورد.

در ادامه برنامه کامران غضنفری نویسنده ی کتاب راز قطعنامه در خصوص پیچیدگی های فتنه ی سال 88 به ایراد سخن پرداخت.

وی گفت: آنان که جام زهر را به خود امام دادند خواستند در سال 1388 جام زهر را به رهبری بدهند و قصد انها زدن ریشه ی نظام یعنی رهبری در فتنه ی 88 بود.

وی با اشاره به سخنان رهبری در خصوص فتنه ی 88 در خصوص عدم شناخته شدن ابعاد پیچیده ی فتنه ی سال 88 بیان داشت: هنوز زمینه هایی وجود دارد چون دشمن محاسبات دقیقی را انجام داده است.

وی گفت : در این فتنه افرادی بنا داشتند نظام را تغییر بدهند و این برنامه ریزی از دو دهه قبل برنامه ریزی شده بود.

غضنفری با اشاره به روی دادن صلح امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: جایی که مردم آگاهی و تحلیل سیاسی درستی را نداشته باشند به بعضی از مسائل بعضی خواص مجالی پیدا می نمایند برای توطئه ریزی و ایجاد فتنه.

این استاد دانشگاه گفت: افرادی را که این فتنه را هدایت می کردند سابقه ی 20 ساله را دارند و بعضی درصددند وقایع سال 88 را درگیری های شخصی قلمداد نمایند اما آنهایی که آمدند وسط صحنه  از حزب مشارکت، سازمان مجاهدین و بعضی روحانیون مبارز، بهائیت و گروه های ملی مذهبی و برخی از حذب کارگزارن حضور فعالی را داشتند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه
پيوندها
  • ابزار وبلاگ
  • خرید ساعت
  • فروشگاه اینترنتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ,وبسایت خبری شورای اسلامی دَهکویه و آدرس showra-dahkooye.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 129
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 130
بازدید ماه : 848
بازدید کل : 18770
تعداد مطالب : 900
تعداد نظرات : 88
تعداد آنلاین : 1